We survived !!!

  2012-12-23 / 00:14:16 / aleksandra /
Hittar ingen bild jävel så here you go en massa text

Heeeeej !! Börjar med att vi haft tema vecka denna veckan som vart, några grejor var kul några sög men men. På torsdagen fick vi våra betyg, lekte lekar och sen jul lov underbart !!! Lite senare träffa jag Julia, Julia och Sofia vi käka på evita satt och prata sen stack Julia. Vi andra åkte lite fram och tillbaka hahah sen så träffa vi Lukas, Anton, Oscar och Danne så va vi med dom en stund. Tog bussen till Sofia där jag och Julia sov. På fredagen åkte vi hem vid 1, då fixa jag här hemma lite sen fixa jag mig så kom Julia å Julia vid 5 så skulle vi käka men maten tog lång tid så när vi väl skulle käka kom Jocke å Anton hahah efter ett tag kom även Sofia. Så igår va vi hos mig och bara tog det lungt vi blev hungriga efter ett tag så grabbarna grus fick åka och köpa pomes !! Efter att alla gått hem så kolla jag one tree hill. Idag har jag vart på stan med mina föräldrar köpt sista julklapparna, vart hos min farmor också. Haft en mys kväll med föräldrarna, kolla även på film sååå nu ska jag kolla på one tree hill igen några avsnitt bara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious